woensdag 18 mei 2011

Ben & Isobel

Ben & Isobel, vier maanden lang draaide mijn leven om deze twee kinderen. Op 27 augustus 2006 vertrok ik naar Engeland als au-pair voor deze twee kinderen te zorgen.
Ik herinner me de ontmoeten met Ben & Isobel nog erg goed. Ben, een net 3 jarig jochie met een brits bleek koppie en Isobel een 1,5 jarige peuter met blonke piekhaartjes en altijd haar nijlpaardknuffeltje bij zich. 'Auntie Matty' dat is wat Ben me in het begin noemde. Marije is een moeilijke naam in het Engels en gaat al snel klinken als Mariah, maar dat vond ik maar raar klinken, dus noemde de kinderen mij Matty. Dit 3 jarige britse jochie was absoluut niet verlegen en erg enthousiast. Hij heeft me meteen het hele huis en de tuin laten zien. Af en toe was het verstaan nog wat lastig vanwege het overduidelijke peuter taaltje. Bel, de 1,5 jarige peuter was behoorlijk verlegen in het begin. Ze zat onder de eettafel en de nieuwsgierigheid was duidelijk aanwezig. Van onder de tafel zat ze me aan te kijken en lachte ze wanneer ik op haar reageerde. Een echte flirt.
Na vier erg leuke maanden met de kinderen kwam mijn vertrek eind december toch wel met gemengde gevoelens. Ik had besloten om mijn verblijf te verkorten tot 4 maanden omdat de klik met voornamelijk de moeder er niet was en ik voelde me er niet op m'n gemak. Met de kinderen hebben echter vier super gezellig maanden gehad. Ik heb heerlijk gespeeld en altijd genoten van de kids. Ben een grote brandweer fan en Isobel een knuffel kindje en zeer foto geniek.

Nu bijna 4,5 jaar nadat ik uit Engeland vertrok, zie ik regelmatig foto's van mijn twee schatjes op facebook. In het begin na m'n vertrek had ik via de mail nog contact met moeder Victoria, maar al snel ging dit over. Ongeveer een jaar geleden vond ik haar en de vader van de kinderen op facebook. Hier ontdekte ik dat er behalve een derde kindje, ook nog een vierde kindje bij was gekomen.

Wat zou ik het leuk vinden om deze kids nog eens te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten