dinsdag 10 mei 2011

Matty Goes England wordt vervolgd

Zomer 2006 begon in mijn eerste blog, web-log toen nog, om mijn vrienden en familie op de hoogte te houden van mijn bezigheden in Engeland als au-pair. In dit jaartje au-pair besloot ik Pedagogiek te gaan studeren aan de Fontys in Tilburg. Ondertussen ben ik bijna klaar met deze studie en heb ik zicht op een baan in augustus bij BSO De Avonturiers in Goirle.
Ik denk nog vaak terug aan mijn au-pair tijd in Engeland en in Helmond. Gelukkig hoor, lees of zie ik op foto's regelmatig hoe het met mijn toemalige au-pair kindjes gaat, dankzij de huidige media middelen zoals facebook. Wat zou ik graag m'n twee Britse schatjes Ben en Isobel nog eens zien. Ondertussen zijn ze 5 en 7 jaar en zo gegroeid sinds ik ze voor het laatst zag december 2006. Ook Jasmijn is al weer 7 jaar. Zij was 3 jaar oud toen ik hun verliet in juni 2007. Jasmijn heb ik na die tijd nog 2 keer gezien in 2008, maar dat is ook al weer bijna 3 jaar geleden voor het laast geweest.
Mijn leven is in de afgelopen 5 jaar, sinds ik mijn web-log begon erg veranderd. Niet alleen door mijn ervaringen als au-pair en mijn studie, maar ook door het 3,5 jaar dansen en het ondertussen 2 jaar lang actief betrokken zijn bij Scouting Goirle.
Ik hoop nu het afstuderen in zicht is, weer meer tijd te hebben om over mijn eigen bezigheden te schrijven en wil dit met mijn vrienden en familie delen via deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten